2011. augusztus 15., hétfő

Augusztus 15.

.. mondjuk azt nem mondta, hogy melyik hétfőn .. és akkor a többiről még nem is beszéltem..
Kiderült ugyanis, hogy amiért nem vártam a gyerekkel az ölemben a javításra, hanem felírattam egy új babakocsit Daninak, ezért a javítás már nem ingyenes! Hiába adtam le akkor, amikor még nem volt másik, és nem az én hibámból nem tudták normális várakozási időn belül javítani. Fizessem ki a javítást, a kellő alkatrészeket.. Na ez az amit biztos nem teszek meg, ugyanis nem tartom jogos követelésnek! Mindezt telefonon tudtam meg természetesen akkor, mikor érdeklődtem, hogy mégis mikor hozzák már vissza azt a babakocsit, amit hétvégére vittek el?!
Abban maradtunk, hogy csesszék meg a javításukat! Hozzák vissza a babakocsit úgy, ahogy elvitték!

Nos ma megkaptam, már ami maradt belőle.. mert az igaz, hogy a lábtartó egyik felfüggesztő műanyagja törött el rajta anno, de most se lábtartó, se a fémvázak, amire rögzíteni lehet .. azok valahogy felszívódtak a sok szállítás alatt..

Sosem kívánok senkinek rosszat.. ezért inkább nem mondok semmit, de remélem boldogok vele!

Nincsenek megjegyzések: