2011. szeptember 12., hétfő

Szeptember 12.

Ismét doktornénihez.. felírta a gyógyszereket, majd a patikában, mikor kiváltottam volna, közölték, hogy a 6000.- os kerete lejárt a gyereknek.. a közgyógyszámláján  200.- van csak..
December 5.-ig nem is lesz több, mert csak akkor töltődik ismét 6000.- rá.
Még szerencse, hogy volt nálam kajára pénz, így főznöm már nem kell, elég ha kiváltom a gyógyszereket a gyógyulás reményében.
Most, hogy a GYES-t sem kapom már, a Családiból visszavonják azt a 33%-ot, amit jogalap nélkül utaltak ki régebben, mikor Nógrád megyéből eljöttünk és Vácra beadtam a kérelmet..
Akkor az igényléskor megkérdeztem, hogy kell-e nekem erről külön nyilatkoznom a nógrádiaknak, vagy elég itt beadni a kérelmet és intézik ők automatikusan? Azt felelték, nekem nincs más dolgom, mint itt a nyomtatványokat kitöltve beadni.
Majd az első hónapban, mikor már Vácról kaptam a családit és a GYES-t, és megkaptam ugyan ezt a Nógrádiaktól is, akkor telefonáltam a Váciaknak, jelezve, hogy inkább most adnám vissza, mint évek múlva egy összegben felhalmozva a többletet! Annyit felelt a telefonban a hölgy, hogy bátran költsem el, mert az nekem jogosan jött.. Mondjuk már akkor is furcsa volt, hogy mitől lenne jogos, két helyről felvenni ugyan azt a pénzt?! Hmm..
Na ennek most isszuk a levét, mert mostanra tudatosult bennük a felismerés, hogy túlfizettek.. Szerintük nekem ezt írásban kellett volna jeleznem, és nem telefonban.. (ma már tudom, hogy mindent csak és kizárólag írásban célszerű intézni, mert a szó elszáll.. és fizethetem a repjegy árát is!)
Szóval direkt jó, hogy erre az amúgy is gyenge anyagi helyzetre még a gyógyszereket is - ami amúgy ingyen járna a gyereknek - a kaja pénzből kell megvennem.

Tényleg kellene valami normális bedolgozás nekem itthonra! Ami fizet is.. nem csak dolgoztat, aztán sehol semmi jövedelem belőle.

Nincsenek megjegyzések: