2012. szeptember 4., kedd

szeptember 4.

Becsengettek, persze idén sem volt zökkenőmentes az indulás.. Nem is én lennék, ha csak úgy simán menne minden elsőre.. (sokadszorra.. sem :P)
Tehát, mint köztudott, iskolakezdéskor igazolás kell a gyereknek:
"Egészséges, közösségbe mehet"
Természetesen és függetlenül attól, hogy nem betegség után megy vissza a suliba, csak egy szünet után, ez bizony a belépő az iskolába - mint a határátkelésnél az útlevél volt anno..
Okos anyuka (én) mit csinál? Doktornő rendelési ideje (pénteken 10-12) UTÁN jelentkezik, hogy nemelehetne-e? Hát NEM, nem lehet.. de hétfőn reggel 8-ra vihetem a gyereket, és mehet is suliba..
Nos az évnyitóról így sikeresen lemaradtunk vasárnap délután.
Hétfőn viszont annál inkább ment iskolába is a friss, ropogós igazolással!
Épp csak a születési anyakönyvi kivonatot nem vitte magával, mert azt gondoltam (igen, szoktam azt is néha :P), hogy oda jár már egy ideje.. talán nem kell évente lefénymásolni, hiszen abban aztán semmi sem változott a születése óta.
Jól le is teremtettek bennünket a hiány miatt.. (edzettek vagyunk!) már az lenne furcsa, ha valamiért nem szólnának...

Mennyivel könnyebb lenne, ha ..
.. egészséges lenne a fiam..
.. nem csak egy iskolába vihetném - a világ végére az egykori otthonunktól :-(
.. nem lenne a nyakamon ennyi hitel, mert már rég kifizettük azt a házat, amit jelzálogozni is kellett utána, hogy naponta tudjam kezelésre vinni Danit pestre..
.. ha ..
.. ha ..
Hiába a sok, ha .. mert nekünk ez jutott. PONT

Nincsenek megjegyzések: