2014. október 22., szerda

október 22.

Hmm... ahhoz képest, hogy a beköltözéskor még arról volt szó, hogy kb. 20.000.- lesz a rezsi nyári (azaz fűtés mentes időben) és kb. 30.000.- a téli (azaz fűtést igénylő) hónapokban...

Az első havi rezsi:
Fűtés + melegvíz:   37.000.-
Villany:                      18.576.-
Szemét:                           800.-
Víz:                                5.000.-
Összesen:                   61.376 .-

A főbérlő válasza ennyi volt a kérdésünkre, hogy miért is lett ez ennyi, mikor ebben az 1 hónapban kb 5-6 napot volt fűtés? A többi napon jéghideg radiátorok...

sms: A fűtes szerintem korai ilyen melegben, mert mi lesz ha hideg lesz? Senki nem kért fűtést csak ti, ami számomra érthetetlen, mert én aki fázos vagyok még nem fűtök. De ez az én véleményem bocsánat ha tolakodó voltam! Üdv E.

Eladtuk az autónkat (jóval ár alatt), hogy kitudjuk fizetni a rezsit is, hiszem az ápolásiból a lakbért már hó elején kifizettük. De ez így nem az igazi... Nem azért jöttünk ide, hogy ugyanolyan drágán fagyoskodjunk, mint a másik meleg lakásban laktunk, ahol fürdőkád is volt Daninak :(

Továbbra is keresünk tehát Pilisvörösváron NORMÁLIS körülményekkel kiadó lakást/kis házikót. KÜLÖN mérőórákkal, mert ez a közösködés, amiben mindent nekünk kell fizetni, nekem nagyon nem tetszik :( Tényleg mi lesz, ha beindul a fűtés? ha 1 hét fűtése 37 ezer, akkor egy egész hónap fűtése 3×-4× ennyi lesz? Nem szeretném kivárni... több kocsink nincs, hogy eladhatnánk :(

Nincsenek megjegyzések: