2015. február 3., kedd

Angyali meglepetés ♥

Eljött a hó eleje, és ezzel eljött Apának a gyógyszerutánpótlás ideje (is).
A napi feladatokat felírtuk Apával, a kis listával pedig elindultunk intézni a dolgainkat:
• Leadni a robotgépet javításra ✔ (- még az elemet is kicserélték az órámba ツ )
• Zöldséges (- krumplit sikerült venni 58.-/kg áron!)
• Kocsira befizetni a biztosítást ✔
• Posta ✔
• Apának okmányiroda ✔
• Anyának fogászat! (- nem fértem bele a rendelési időbe → elnapolva)
• Gyógyszertár ✔ (MEGLEPETÉS! ♥)
• Hentes (- erre már nem volt idő → elnapolva)

A meglepetés ツ
Amikor bementem a Patikába nem is gondoltam arra, hogy a receptek átadása után nem csak Apa gyógyszereit kapom meg... de Zsuzsi mosolyogva adott át nekem 2 havi lakbért, amit az Angyalunk küldött Vele.  ツ Még most sem tudom felfogni, hogy Valaki így segítsen nekünk, mivel máshol nem tudom Neki megköszönni, így üzentem Zsuzsival, hogy hálásan köszönjük a felénk nyújtott segítségét. Zsuzsi azt is elmesélte, hogy nagyon sajnálja, hogy nem tudta korábban elhozni a januári segítséget, ezért rosszul érzi magát.
Ezúton ismét üzenem, hogy minden segítségnek mindig nagyon örülünk!
Azt pedig megértem/megértjük, hogy másoknak is lehetnek nem várt gondjai. Ezért kérem, hogy ne érezze magát kicsit sem kellemetlenül!
Köszönjük szépen! ♥


Nincsenek megjegyzések: