2015. március 2., hétfő

Labor, eredmény, vizsgálat

Pénteken voltunk laborban Danival, gyógyszerszint vizsgálathoz vettek vért Tőle.
Délutánra már volt eredmény, de a doktornő csak hétfőn van telefonvégen, így ma értekeztünk róla.

Minden eredménye szuper lett! Aminek nagyon örülünk ;-)
Azért szeretné látni a gyereket is, így adott egy személyes talira is időpontot.
Ma (azaz március 2-án) április 20, 11:30-ra kaptunk időpontot!
Én értem, hogy sokan vannak, meg van várólista, de bakker, ha hónapokat kell várni egy személyes vizsgálatra, akkor elgondolkodtató, hogy az a vizsgálat mennyire lehet fontos...

Emlékszem mikor nekem kellett időpontot kérnem a fájó térdemmel a reumára... ott is több hónap volt a várakozás... Ott azt mondtam, hogy remélem a vizsgálat idejére már magától is elmúlik a fájdalom! Végül valaki telefonon lemondta a saját időpontját és pont akkor telefonált, mikor ott voltam (mázli).

Nincsenek megjegyzések: