2015. április 17., péntek

38,2°C

Dani tegnapelőtt is már furcsán aluszékony volt délután/este, de azt gondoltam az időjárás, a tavaszi fáradtság, meg amúgy is később hozták haza a suliból, biztos kifáradt napközben...
Tegnap már nem csak ez volt a furcsa, hanem az is, hogy nagyon meleg volt, mikor behoztam a szállító mentőtől... reméltem, hogy csak a pulcsi miatt van melege, a kocsiban is biztos meleg volt, ahogy erősen sütött be a Nap... Nem csak ez volt az oka a melegségnek, sajnos belázasodott... Este még jó étvággyal evett, de fürdés után hamar nagyon bújva hozzám elaludt... Egész éjjel olyan nehezen vette a levegőt, hortyogott, szörtyögött és sokszor kimaradt a levegővétele, amit aggódva figyeltem... reggel telefonáltam, hogy nem megy iskolába.
Remélem csak egy kis nátha... és hétvégén elmúlik magától. Ha nagyon nem, akkor marad az, hogy nem csak az Ilka utcába kell eljutnunk 11:30-ra, hanem a gyerekorvoshoz is.

Nincsenek megjegyzések: