2015. augusztus 16., vasárnap

14. szülinap

Vannak, akik soha nem találkoznak a HŐSükkel...
Én 14 éve megszültem az enyémet ♥ Isten éltessen sokáig kicsim!
Nem is olyan régen, még az inkubátor mellett potyogtak a könnyeink Apa és én csak néztünk, és imádkoztunk, a holnapért... Persze kérdeztük, hogy miért, de abban a helyzetben szerintem nincs olyan ember, aki ezt a kérdést fel nem tette volna. Nem volt könnyű, és ma sem az, de a "miért", már nem fontos, csak a boldogságod! ♥
Apa is és én is azt szeretnénk, hogy a világon minden a Te boldogságod szolgálja.
Ma annak örülünk, hogy Apa is itthon tudott ünnepelni velünk - mielőtt ismét visszaindult dolgozni.
Nagyon örülök, hogy végre sok finomságot  tudtam az asztalra tenni elétek.
Öröm nézni, hogy ízlik az, amit készítek.
Hálás vagyok amiért van kinek, és volt miből ♥
14 éves ♥

Nincsenek megjegyzések: