2016. január 27., szerda

Hogy mi visz tovább? ☺ ♥

Sokszor magam sem tudom miért merül le az elem bennem... a legutóbbi bejegyzésemkor nagyon magam alatt voltam, minden összejött egyszerre, és sehogy nem láttam a dolgok végére... Aztán szépen rájöttem, hogy nem is kell a végéig ellátnom, elég az is, ha az adott feladatot megoldom képességeim és lehetőségeim szerint. Dani óriási segítség számomra ebben (is) Mivel nem lát a hallása és egyéb érzékszervei sokkal kifinomultabban érzékelik a világot. Ha örülök velem örül, ha szomorú vagyok azt is megérzi és bújósabb lesz, puszit ad, magáhozölel... mintha azt mondaná, ne szomorkodj anya, én itt vagyok neked, töltődj fel! ... és működik! Olyan szeretet energiákat ad át nekem, amik mellett nem lehet nem bírni tovább! Köszönöm! Imádom!
(Nem is értem, hogy lehet, hogy valaki nem...)
Ezek a képek ma reggel suli előtt készültek, hogy legyen egy pár friss kép is, az esti hajvágásom után, ízelítő a ma reggeli hangulatból Szép és vidám napot!
Szerintetek szeret iskolába menni? ☺ ♥

Nincsenek megjegyzések: