2013. december 8., vasárnap

december 8.

Hosszú évek alatt koptatott, ma sajnos végleg "kimúlt" Dani kedvenc csörgője
 ... már néhány hónapja próbáltunk utánpótlást nézni neki, de eddig sajnos teljes sikertelenség. Még abban az igen híres nagy játéküzletben is voltunk, ahol anno vettük (kb. 350.-), hátha esetleg tudnának új példányt is adni belőle ... esélytelen.
Végső elkeseredésemben (látva Dani hiábavaló keresgélését a kedvence után) úgy döntöttem felnézek az általam ismert adok-veszek oldalakra is, hátha valaki nem annyit használta, mint mi, és már esetleg megválna tőle ...
Nem hittem a szememnek elsőre, mikor a kedvenc ott virított vadiúj állapotban! (5 másik csörgő társaságában 1200.- ért.)
Azt már remélni sem mertem, hogy még nem kelt el ... de azért felhívtam a hölgyet aki hirdette. Nagyon kedves hölgy vette fel a telefont és azt mondta, még megvan! :-)
Megbeszéltük, hogy Ő ugyan Dunaújvárosi, de pénteken kell jönnie amúgy is Pestre, akkor magával hozza AJÁNDÉKBA nekünk! A boldogságtól ritkán szoktam sírni, de most megtettem. Mert tudom, hogy Dani mennyire fog örülni, ha megkapja :-)

Nincsenek megjegyzések: