2015. január 11., vasárnap

❤ KÖSZÖNÖM! ツ

ÖRÖM és BOLDOGSÁG van!
Titok, hogy kiktől, de - Aki publikus azt írom ;) - ma annyi mindent kaptunk, hogy felsorolni is sok lesz, de azért írok mindent, mert nem fér el belém ennyi ÖRÖM!
Tudjátok, hogy nem volt kocsink, mert el kellett adnunk (az első nem várt módon magas rezsi miatt) a régi, öreg, de megbízható kocsinkat. Ma az én édes egy ÖCSÉM meglepett egy szintén nem fiatal Opellal, hogy az életünket megkönnyítse a közlekedés terén. KÖSZÖNÖM SZÉPEN! ツ :*

Délután jött hozzánk egy szép, nagy Család, akiket Kiss Zsuzsanna közbenjárásával ismertem meg. (Itt is KÖSZÖNÖM Drága Zsuzsi, hogy ennyit segítesz nekünk! ツ )
Tőlük kaptunk egy gyönyörű nagy kombinált hűtőt, 3 nagy fiókkal a fagyasztó részben! ♡ ツ (Erre vágytam, mióta a mienket el kellett adnunk anno.) Így végre feltudom tankolni a fagyasztómat 1 nagy akciós bevásárlással, és nem kell a méregdrága, közeli boltban vásárolnom.
Nem, ez még nem a vége... ezeken kívül kaptunk még egy csodaszép mikrót is!
(Na Őt még tanulnom kell, mert jelenleg okosabb, mint én :D )
Az agyon használt sarok garnitúrát kivitték az udvarra (a tulaj kérésére) és a helyére egy meseszép kihúzható kanapét hoztak, két fotellal és egy üveglapos asztallal. Nem elég, hogy ide is hozták mindezeket, még a régi szétszerelésében, és kihordásában is segítettek! NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK MINDENT!

HÁLÁS KÖSZÖNETEM A MAI NAPÉRT! A segítőkész Emberekért!
Nem utolsó sorban Daninak a türelméért, ugyanis ezt a nagy jövés-menést-pakolást, ami körülötte zajlott ma, olyan fegyelmezetten, nyugodtan, jókedvűen élte meg, hogy le a kalappal előtte ツ

Nincsenek megjegyzések: