2016. április 14., csütörtök

Ember tervez...

...az élet meg beint egy nagyot...

Telefonon próbáltam időpontot kérni (igen, ma is!) a doktornőhöz... A sokadik számon amin ezt megtehetném, sokadik sikertelen próbálkozás után végre felvették. Egy kedves és végtelenül türelmes hölgy próbált engem is lenyugtatni (nem sikerült neki) "az nem a doktornő hibája, hogy nem ér rá, sok a gyerek..."
Értem, tehát a mi hibánk, hogy gyerekünk van, ráadásul az még orvost is igényelNE, ha lenne aki ráérősebb...
Most épp konferencián van... próbáljam meg esetleg hétfőn...
Az a nagy büdös helyzet, hogy ez a sokadik "hétfő", amin próbáljuk elérni... és van az a pont, amikor már nekem is ELÉG!
Ezért MOST esélyt adok magunknak egy másik orvosnál... hátha...

Szerk.:
Telefonáltam a Budai Gyermekkórházba, (egy kedves Anyuka ajánlotta, köszönöm Vanda!) ahol az ajánlott doktornő átirányított egy másik osztályra, megadta a melléket is, amit fel is hívtam, és JÚNIUS 22-re kaptam is időpontot az első vizsgálatra... nem kapkodják el ott sem, ahogy nézem...

Nincsenek megjegyzések: