2016. április 4., hétfő

Kicsit ismét rólunk...

Daninak ma egy újabb "csodabogyót" próbálunk (Sinupret forte) mert az eddigiek nem hoztak igazán eredményt a köhögés, orrfolyás-dugulás, láz kombó leküzdésében...
Február 21 óta 2 hét itthon, március 7-10 ig suli, de 11-én már nem küldtem be, mert ismét lázas lett... ismét köhögés, orrdugulás és orrfolyás felváltva...  Túl egy antibiotikum kúrán ismét jobban volt ment is iskolába... 1 hetet... márc 29-től ismét itthon...

Amiket eddig végigszedett:
Láz/fájdalom csillapításra (Ben-u-ron & Algopyrin felváltva)
Köhögéscsillapítás (elixirum thymi compositum & mixtura pectoralis)
Orrcseppek (Nasivin, első keverék és a mostani ami egy másik keverés)
Antibiotikum: Augmentin
Most becsatlakozott a Sinupret forte a sorba...

Közben folyamatosan méz, mézes fahéj...
Jelen állapot?
Időnként köhög, nagyon sokszor folyik az orra amit szerencsére szépen ki is fúj nekem zsepibe, de a legpuhább zsepibe fújva is már nagyon piros az orra... időnként lázas...

Elképzeltem, hogy ha ezt én ennyire unom már, akkor NEKI milyen lehet... egy részében én is részt vettem, és az Apa is, mert naná, hogy elkapunk mindent Tőle (puszik, együttalvás, stb). Az, hogy az evéseknél ízt nem érezni, és a nyelés is fájdalmas... az alvásról már nem is beszélek...

Közben természetesen ismét volt egy rohama március 31-én, (antibiutikum után számítani lehetett rá)...
Annyira szeretném már, ha ismét egészséges lenne, ennyi gyógyszer és természetből nyert segítség mellett... azt gondolom ez egy jogos elvárás lenne, de nem...

Szerdán ismét megpróbáljuk a sulit, hátha... mivel a közösség is láthatóan hiányzik Neki...

Nincsenek megjegyzések: