2017. augusztus 15., kedd

Apa végre itthon! ♥

Szuper meglepetés készült Apának, reggel meg is érkezett az Economic ápolási ágy és a hozzá való Arsos plus matracrendszer, hogy a kórházban gyűjtött felfekvései hamarabb gyógyuljanak és a továbbiak kialakulását megelőzzük!
Economic ápolási ágy


Arsos plus matracrendszer

Nagyon kedves Ember hozta ki házhoz és szerelte össze pillanatok alatt, majd elmondta mit, hogyan, de ezt nyomtatva is megkaptam egy kis csomagban, a bérleti szerződéssel együtt. ♥ Gyorsan el is utaltam az első havi bérleti díjat (20.000 Ft, mert ők azzal támogatnak minket, hogy a sima matrac árában bérelhetjük a levegőset ♥ KÖSZÖNJÜK Pro Klinimed XXI Kft.! ♥)

Gyorsan megágyaztam, lepedő... csomók a csücskökbe, szépen kifeszített lepedőre egy haránt lepedő, és indult a várakozás ☺ ♥

Majd megérkezett az Apa ♥ a betegszállító fiúkat nem irigyeltem, mert az ajtónál ággyal befordulni nem volt kis feladat... (nekem még székkel is nehéz, olyan kicsi a hely a fordulásra) de ügyesen megoldották! Le a kalappal előttük! ☺
A szobába érve mondta, hogy a franciaágyra kell Őt tenni... én meg mondtam, hogy nem-nem! Nem értette, mert háttal volt és nem láthatta a meglepetést... amikor a fiúk az ágya mellé értek... könnyes lett a szeme, hogy ilyen szuper ágyat tudtam Neki bérelni és nagyon meghatódott ♥ A fiúk átemelték a betegszállítós ágyról Apát, én kifizettem a szállítást és adtam egy kis zsebpénzt üdítőre, kávéra, mert azt nem kértek és el is köszöntek, mert még sok beteg várta őket... KÖSZÖNJÜK! ♥

Apa szépen belakta az ágyát, elhelyezkedett, kezébe adtam az ágy távirányítóját, hogy tesztelni tudja, melyik gomb mit mozgat ☺ ♥



Nincsenek megjegyzések: