2017. augusztus 14., hétfő

Befőzés: BOLDOGSÁG BEFŐTT készül ♡♡♡

Húúú, hát azt sem tudom, hol kezdjem, mert olyan boldog vagyok, hogy csuda, de haladok sorban... 
Készül a "BOLDOGSÁG BEFŐTT" ♡♡♡ 

...tehát:

♡ tegnap is és ma is bemehettem EGYEDÜL az Apához, mert a Mamácska bevállalta Danit is, és a szőrösgyereket is ♡♡♡  Sőt! Tegnap este, még az egésznapi munka után Papus is otthon maradt velük, hogy mi a Mamácskával kettesben eltudjunk menni vásárolni Solymárra az Auchanba... egy kis "csajos" esti vásárlást tartottunk... (hogy mi mindennek lehet örülni, ugye?!) ♡♡♡ KÖSZÖNÖM! 

♡ ma délelőtt, reggeli után, ismét a Mamácskához kerültek a gyerekek, és mehettem Apához, hogy a sebész, megmutassa az átkötés folyamatát (amit itthon majd nekem kell végeznem!) mivel csak ennek az infónak tudatában engedheti haza. ÉÉÉÉÉS! Holnapra a mentőt is megrendelték! ♡♡♡ 
(azt csak halkan említem meg, hogy tegnap óta is sokkal csúnyábbak a felfekvései, mert ez a nap inkább az ÖRÖMRŐL szól!)

♡ látogatásom alatt Apa jó kedvű(bb) volt és evett is, amit vittem neki, mert a kórházit továbbra is csak kóstolja... de amit én adok... az jó ♡♡♡ 

♡ Mária (a kórházi szociális munkatárs) is bejött hozzánk és örömmel újságolta, hogy megtalálta a dokumentumokat, amit még a sebészeten ugyan kitöltöttünk, de el is maradt a nagy költöztetésben az osztályok közt... Karcsi járandóságaihoz pedig kellenek, és be is adja őket. KÖSZÖNJÜK!  ♡♡♡

♡ hazahoztam a gyerekeket a "Mamahotelből"  ♡♡♡  itthon sajnos a háziorvossal nem tudtam elintézni, hogy Dani székletmintájának leadásához beutalót írjon, és a tüdőszűréshez is, mert ezeket kérték pénteken a Szent Rita munkatársai... ill. egy igazolást ezek eredményével arról, hogy Dani egészséges és mehet közösségbe! Sebaj! Holnap a gyermekorvosunk helyettesétől beszerzem! (Valahogy megoldom!)
Azt viszont sikerült vele megbeszélnünk, hogy Karcsinak az itthoni ápoláshoz a Naposoldaltól küldenek nekem segítőt, aki két naponta segít átkötözni az Apát  ♡♡♡  KÖSZÖNÖM!

♡ belépve fb-ra egy engedélykérő privát üzenet fogadott, a többi ismerős üzenete mellett  ♡♡♡  amiben egy kedves ismeretlen hölgy, a figyelmembe ajánlotta a Pro Klinimed XXI Kft. oldalát, mert az Édesapjának is tőlük bérelnek szuper ágyat, matraccal, ami hamar, látványos gyógyuláshoz segítette a felfekvéses bőrét. Azonnal telefonáltam is az általa ajánlott hölgynek, aki nagyon kedves volt, megértő, segítőkész, és FIGYELEM! HOLNAPRA, már jön is az ágy Apának! ♡♡♡ állítható elektromosan, a dőlésszöge, a fej alatti rész is külön, a láb alatti rész is, és maga az ágy is fel-le engedhető, így az ápolásban is nagy segítség lesz, ráadásul a matrac kifejezetten ilyen problémákra való, szintén elektromos, levegős... Izgatottan várom a holnapot! Bízom benne, hogy az ágy hamarabb érkezik és a mentősök már arra tudják Apát áthelyezni ♡♡♡

♡ még van valami készülőben a háttérben, de tudjátok, előre már semmit nem merek elkiabálni, mert az rendszerint blokkolja a folyamatot... szóval van valami a levegőben, de majd nyugtával a napot módon kivárom, hogy a tutit írhassam róla! Addig is... ♡♡♡ 

BOLDOG VAGYOK! ♡♡♡
IGEN, BOLDOG, mert Apa is jobban lesz itthon, velünk ♡♡♡ az ágy sem ingyenes, de úgy érzem Apa megérdemli, hogy a legjobbat kapja! ♡♡♡

HÁLÁS VAGYOK!
Mert vannak, akik segítenek is, nem csak kampánybeszédekkel szédítik a népet, hanem valóban CSELEKSZENEK! Válaszolnak a leveleimre! Nem lépnek át rajtunk, mint egy száraz falevélen...

♡♡♡ KÖSZÖNÖM! ♡♡♡ KÖSZÖNÖM! ♡♡♡ KÖSZÖNÖM! ♡♡♡

1 megjegyzés:

Farmosi Mariann írta...

💖💖💖😇😇😇💖💖💖