2012. november 16., péntek

november 16.

Éjjel hívott Apa, hogy másfél - 2 óra és itthon van! Annyira megnyugtató volt, hogy végre hazajön ..

Komolyan nem értem miért nem jött meg az ápolásim ebben a hónapban? :/

Akkor most jönnek a pozitívumok! :)
Nagyon köszi mindenkinek, aki keresett net nélkül is. :*
Ma felszerelték az előfizetős villanyórát! Így legalább látom, mikor kell feltöltenem, és mennyit fogyasztunk. ;) (Bónusz: így ingyen kaptuk meg az órát, ami amúgy 20-30 ezer forint lenne...)
Igazán kipihentem magam végre ez kellett is!
Kiolvastam a régen várakozó könyveimet :) - erre is szükségem volt!
Ismét megismertem embereket és eddig ismertnek vélt embereket is ;) Levágtam a hajam, mert hajszárító nélkül hamarabb szárad, ha rövid, így a samponnal is tudok spórolni :D
Nem is sorolom fel az összes előnyét!.. De még írok pár dolgot később.. most van más dolgom is :P

Puszi, akinek jár! ;) :*

Nincsenek megjegyzések: