2012. november 7., szerda

november 7.

Reggel olyan kipihenten ébredtem, mint már régen.. ennyit aludni, mint most.. régen aludtam.
Elvittem Danit iskolába, és hazafelé már az új bérletemmel lógás mentesen jöhettem a buszon! Tegnap ugyanis, megkaptam Ceglédről az igazolást a kisgyermekes bérlethez.
Hogy legyen a negatív mellé valami pozitív is :)
A megszokás..
Jövök a lakásba, kapcsolnám a villanyt.. na azt most nem.
Veszem elő a porszívót.. magamban mosolygok, hogy ennyire nem lehetek szőke!
Porszívó vissza..
Na ez eddig oké, de már nincs idő lemenni partvist venni.. (eddig minek lett volna?) készülődni kell Daniért, Zsebit le kell vinni, stb.
Reggel 6-kor megyünk.. még sötétben.. délután 5 körül érünk haza, már sötétben..
Lakásba belépve a folyosó fénynét beengedve az ajtón matatok a gyertya után ..
és a nemdohányos mindenemet.. az öngyújtó is hol a fenébe van?
Gyertyafényes vacsora, gyertyafényes pancsi a kádban :)
este 7 ig még egy kis játék a sötétben, ének.. és alvás.
Majd este 10 kor felriadás, hogy nem késünk-e el.. visszaalvás, hajnal 2 kor szintén.. és ez így meg reggel 5 ig..

Nincsenek megjegyzések: