2012. november 6., kedd

november 6.

Az ELMŰ-sök jöttek, láttak győztek, és elmúlt az áram a lakásból.. (villanytűzhely és minden egyéb a lakásban leáll..) Se egy becsengetés, se bekopogás.. semmi.. Éppen a Barátnőmet köszöntöttem fel chaten ..
Ők nem tehetnek róla utasításban ezt kapták..
Én elhiszem, hogy mi nem fizettünk eleget és nem rendszeresen, de... azért az a minimum lenne szerintem, hogy felszólító levelet küldenek.. vagy ha már azt nem, akkor a kikapcsolás előtt bekopognak, hogy teszem azt ne menjen tönkre az a háztartási vagy műszaki cikk, ami épp használatban van..
Emberség is van a világon nem? Vagy ezt élvezik? Kimentem és kérdeztem, hogy nem lett volna korrektebb, ha bekopognak legalább? Mire a pasi vigyorogva elém teszi a munkalapot, hogy fizessek ki neki itt helyszínen 95000.- ot és akkor visszakapcsolják :D
Mondtam neki, hogy örülök, hogy a humoránál van, és nincs annál nagyobb öröme az életében, hogy más emberek nyomorán vigyorog, de esetleg mielőtt kinyitná a száját, használja az agyát (már ha van neki) ... ha ennyi pénzen ülnék itthon, akkor biztos nem kellett volna kijönnie neem?
Szép esténk volt Danival... és Zsebivel csendes, nyugis..

Nincsenek megjegyzések: