2013. február 10., vasárnap

február 10.

Újratöltve.. mint a mátrix :P

Nem mintha semmi nem történt volna velünk az elmúlt hónapok alatt, de valamiért a blog írás a háttérbe került (elnézést).

Most zanzásítva azért írok pár gondolatot..
December 3. után azért annyit léptünk előre(?), hogy Apának végre -ha nem is mindent, ami járt volna, de azért legalább- egy részét kifizették annak a munkának amit elvégzett..
Így jutott fára is, nem műfenyőre.. és egy kis karácsonyi menüre is.. ha nem is a bőség zavara volt, de azért panaszra sem volt ok. Áramunk is volt, gyertya is.. :)
Szép volt az ünnep, attól, hogy itt voltunk egymásnak! :)

A Nagyszülőkhöz is elmentünk és nagy fazék káposztát főztünk, ilyen finomat talán eddig még nem is.. mivel mindenki beleadta a szeretetét.. a készülődés összehozott minket ismét.. :)

Írtam a csörögieknek, a lejárni készülő közgyógyunkal kapcsolatban.. semmi válasz.. próbáltam hívni őket.. foglaltak .. írtam 1 hónap elteltével ismét levelet.. semmi válasz.. addigra már lejárt a közgyógyunk .. az iskola joggal kéri a pelenkát, nem beszélve arról, hogy Dani nem lett azóta sem szobatiszta.. így felírattunk általános támogatással, kifizettük iskolába is jutott, itthonra is maradt.. Nos ebben az ügyben úgy vélem, ha nem megyünk le személyesen, előrelépés nem lesz.. Kissé megnehezítette az eddigi lépéseket, hogy ÉN NEM MEGYEK csörögbe egyedül meg főleg nem, mert rosszul vagyok a helytől is.. sajnos erre a szintre jutottam az 1 éves idegelés miatt.. amit kaptam a kedvesnek nem mondható eladóktól, akik azóta is gondolom a házban tespednek..
Tehát hétfőn a doktornéni által kitöltött papírokkal irány Csörög!

Közben volt egy farsang .. szerdán, amikor már reggel éreztem, hogy ez a nap nem az én napom lesz.. ez be is igazolódott.. :(.. de szerencsére ezen is túl vagyunk..

Remélem elnézitek nekem, hogy ennek részleteibe nem mennék bele, de szeretném kitörölni azt a napot az emlékezetemből is!


Nincsenek megjegyzések: