2013. február 27., szerda

február 27.

AZÉRT SEM ADOM FEL! :-)


Tegnap éjjel Apa vissza is ment .. így most ismét magunk maradtunk.. Dani, Zsebi.. és én.
Hétfő óta a térdemmel járok kezelésre (fizikoterápia.. 10 alkalom) ma reggel is ott kezdtünk
Onnan frissen , üdén  frissen üdén nekiindultunk a nagyvilágnak (ismét).
Reggel nem vittem iskolába Danit sem, mert melegnek éreztem és köhögött is, meg az orra is folyt nagyon.. gondoltam nem kell ezt felülfertőzni, inkább maradjon itthon velem, ha már úgyis itthon vagyok..

Doktornéni után skera a Harrar Pál utcába HÉV, Békásmegyer megállójánál nem tudom milyen megfontolásból nem lehet megoldani a lépcső mentes közlekedést, de az amúgy is rozzant térdemnek ez most végképp nem hiányzott.. Végül a Szentlélektéren lesegítettek minket a HÉV-ről.. Mire megtaláltam, hogy egyáltalán hova is kellett mennünk, addigra pont fél órával a félfogadás UTÁN voltunk :-( Sebaj, gondoltam azért ha már elzarándokoltunk idáig, egy esélyt csak adok annak, hogy páros lábbal kirúgjanak minket.. tehát bekopogtam és megérdeklődtem, hogy jó helyen járunk-e.. és ha már igen, akkor "nem-e lehetne esetleg", hogy most mégis beadnám azt a kérelmet, amiért tegnap a régi helyen feleslegesen vártam egy fél napot? 
ÉS MOST FOGJATOK MEG VALAMIT! - LEHETETT! :-)) 
Egy nagyon kedves hölgy azt mondta igaz, hogy már zárva vannak, de.. tekintettel a kisfiamra menjünk be és intézzük el amit szeretnénk! 
NAGYON MEGLEPŐDTEM, és komolyan mondom elsőre nem is hittem el, hogy ez velünk történik... DE MÉGIS! :-)) KÖSZÖNÖM A HÖLGYEKNEK, hogy nem hajtottak el, mint egy nem kívánt gyermeket, hanem barátságosan, türelmesen és végtelenül segítőkészen álltak hozzánk!
Még a nyomtatvány kitöltésében is segített, aki átvette.
Az már sajnos nem rajtuk múlik, hogy mindez a bírálat 30-60 nap alatt születik meg.. és addig csak és kizárólag az általános támogatással vehetem a fiam fenekére az amúgy térítésmentes pelenkát.. (is)
Visszafelé úgy döntöttem a rövidebb utat választom, és kisétáltunk a babakocsival a Milkós utcai megállóhoz.. ahol mázlink volt, mert pont alacsony padlós busz jött, amire könnyen feltolható a babakocsi :-) Így sikeresen hazatérve mosolygós bejegyzés születhetett :-)

Legalább képen együtt.. mosolyogva :-) 


Nincsenek megjegyzések: