2013. február 26., kedd

február 26.

Ismét közgyógy mizéria.. Tegnap végre elértem telefonon az általam illetékesnek vélt embert a közgyógy meghosszabbításához.. Aki nagy sajnálatomra elmondta, hogy mivel az állandó lakcímünkön már rég nem tartózkodunk... ezért ők nem illetékesek intézkedni az ügyben.. tehát fáradjunk be a papírokkal, igazolásokkal.. stb.. szokásos herce-hurca.. a tartózkodási helyünkön illetékes önkormányzathoz és ott adjuk be a kérelmet!

Kérdem én mint nagyon hülye:
Egy tartósan (feltehetően véglegesen!) fogyatékos gyereket mi a bánatos francért kell 2 évente leigazolni? Az OEP ennyire bízik a CSODÁBAN? Csak én lennék ennyire kishitű?
Én elfogadtam, hogy a fiam állapota nem változik "egészségessé".. De az életemre esküszöm, amint az lenne nagyon boldogan jelenteném elsőként az OEP-nek lemondva a "remek" közgyógyról.. ami a pelenkájához szükséges leginkább!

Vagy azt hiszik, hogy ez olyan nagy öröm számunkra?
Tényleg sokszor gondolok arra, hogy elegem van!
De nem azért, mert a fiam halmozottan sérült, hanem azért, mert ilyen idióta emberek hoznak majdnem hasznos törvényeket!

(IGEN, ez most egy nagyon nem mosolygós bejegyzés!)
Tele a puttony.. csak nem tudom, hova pakolhatnám le végre ...

Szerkesztés:
Na most van az, hogy nem kicsit van tele a ... puttony...
Ma ismét nem sikerült elintézni, hiába vártam ki a sorom .. ott ahol eddig .. már nem ott foglalkoznak a közgyóggyal.. Viszont bónuszként ahol foglalkoznak vele, ott MA NINCS félfogadás..

Tudom, hogy kerek vagyok, de rühellem, ha labdáznak velem!

Nincsenek megjegyzések: