2013. szeptember 1., vasárnap

szeptember 1.

Az utolsó szünidős nap .. lustizás az ágyban .. délután készülődés az évnyitóra.
Még jó, hogy ezt nem lógtuk el, mert reggel várhattunk volna a Batthyány téren míg a Kölcsey szobor lábraáll és elindul .. ugyanis megszüntették idénre a fel és leszállítást!
Így marad az, hogy: 
- bentlakós lehet a fiam (EZ KIZÁRT! Már volt és ráment a családunk idegileg, beleértve Danit is ..)
- tömegközlekedéssel a Havannáról a Svábhegyre kerekesszékkel (EZ ELÉG IZGALMAS LENNE .. ugyanis "csupán" 3x kell átszállni .. majd gyalogolni egy enyhe emelkedőn vagy másfél kilómétert a leszállás után a megállótól a sulihoz ..)
- kocsival (AMI "KISSÉ" KÖLTSÉGESNEK TŰNIK SZÁMOMRA, tekintve a bevételünket, és a kiadásainkat ..)
- az új albérlethez, új iskola is kereshető..
A lecke feladva .. a megoldáson még agyalok .. :-/
HURRÁ! :-(
Este mikor a Mamáék meglátogatása után hazajöttünk, nekiestem a neten keresni olyan iskolát, ami közelebb van, de mégis jó lehet Daninak. Találtam is elsőre egy sulit, amire a nagyszoba ablakából szinte látni is (szerintem télen, ha nem lombosak a fák látható is lesz). nagyon megörültem neki, gyalog 7 perc.. gyógytorna, gyógyúszás, sőt még gyógylovaglás is van!
Szuper! :-)
El is döntöttem, hogy reggel ezzel kezdem a napot, hogy megtudom Dani járhat-e ide .. tele bizakodással, reménykedve.. alvásra sem tudtam gondolni, csak ara, hogy végre valami ami elsőre sikerült, és milyen jó lesz ide vinni a gyereket, nem kell 5:20 kor kelni .. stb.
DRUKKOLÁS VAN EZERREL! ;-)

Nincsenek megjegyzések: