2013. szeptember 2., hétfő

szeptember 2.

Valóban ezzel indítottam a napom, telefon a suliba, mikor mehetek be az igazgatóhoz megbeszélni a dolgokat? Délután 2 órára kaptam időpontot ahova a gyereket is és a szakértői papírt is vihetem magammal.
Természetesen emiatt nem maradt Dani a suliban délutánig, hanem ebéd után ment érte az Apája :-)
(Ebéd után = azaz helyett, mert az ebéd a mise miatt elmaradt ..)
Mire megérkeztek Apával a suliba, addigra én már megkaptam azt a pofont, amire nem számítottam, de számításba kellett volna vennem.. :-/
Nem tudják felvenni ide Danit, mert nem szobatiszta és nincs aki tisztábategye.. (mondtam, hogy átmegyek én ha kell és tisztábateszem, de ez nekik nem megfelelő sajnos)
Illetve gyengénlátókat még felvesznek, de a ROP-V az nem gyengénlátás, hanem teljes vakság .. 15 fős csoportban nem tudnak sem helyet, sem embert arra, hogy Danival foglalkozni tudjanak. :'(
Annyi segítséget azért kaptunk az igazgatótól, hogy keresett nekünk ő is sulit, ami közelebb van a mostaninál .. (Ajtósin - Vakoda, és a Friss utcában egy másik..)
Nos .. meg is lepődtem volna, ha ez ilyen tündérmeseszerűen, elsőre, sitty-sutty sikerült volna ..
Összességében nagyon szarul érzem most magam .. :-/
Igen, ez valóban nem vidám bejegyzés .. túl korán örültem tegnap este :'(

Nincsenek megjegyzések: