2014. június 9., hétfő

június 9.

Ma is voltunk hintázni, a MAMÁVAL, meg a PAPÁVAL!
(Sikerült őket kimozdítani otthonról :D - ezért külön büszke vagyok magamra)
Dani ismét nagyon élvezte :-)
Gyönyörű lett a park a játszó előtt.. csak ámulok és bámulok, minden alkalommal szebb és szebb.
Első alkalommal még a szegélykövek helyét ásták, nagy munkálatok voltak, föld és murva..
Gyereknapon már látszott milyen szép kövekkel lesz kirakva az út... szegélykövek a helyükön..
DE MA!?
Gyönyörű gyepszőnyeg.. ("csak az a szép zöld gyep..." :-) szép lámpákkal, tövüknél hófehér kövekkel.. Színes kövekkel szépen kirakva az út, a téren virág mintában.. ééés miközben hintáztunk beindult az automata öntöző is! Komolyan mondom azt éreztem, hogy itt akarok sátrat verni és nem menni sehova! Nagyon szép lett.. Kifelé át is mentünk a vízsugáron, kifejezetten jólesett ez a hűs permet! :D Az egyik munkás terelni akarta a vizet, hogy ne legyünk vizesek, de megkértem, hogy gyorsan engedje el, mert direkt jólesne! :D
Fotókat sajnos nem csináltam, a nagy gyönyörködésben sajnos elfelejtettem..

Nincsenek megjegyzések: