2015. május 6., szerda

Hideg zuhany :-(


Korábbi bejegyzésemben boldogan meséltem arról, hogy levelet kaptam, ma annál szomorúbb voltam mikor találkoztam a Virgoncban Edével a gyógycipő készítővel, akitől azt tudtam meg, hogy hiába jött levél arról, hogy az előző recept 6 hónapra szólt és lejárt áprilisban... az orvos nem írja meg az új szandálhoz a receptet... Így nem lesz szép új gyógyszandálja a fiamnak...
Marad 2 lehetőségünk:
a. verzió: veszünk a kínaiban 2 pár szandált 2 méretben, mert a két lába nem egyforma
b. verzió: "jár" a fiam nyáron is bakancsba, mert az a lábára van készítve...
/verzió: járjon mezítláb, úgyis jön a jóidő....

Én tényleg elhiszem, hogy a csalókat valamivel meg kell fékezni, de biztos, hogy ezt a valóban rászorulókkal kell "megfizettetni"?
Ahogyan azt sem értem, hogy a közgyógyunkat, ápolásit miért kell 2 évente frissíteni, kérvényezni...

Persze ezen hiába mérgelődnék, mert előrébb nem visz, meg nem fogom érteni, hogy a 2 évesen megállapított: állapota nem változó (tehát 2 év múlva sem)
Sajnos nem fog visszanőni az a leesett 5 ujj a kezére, a levált retinái sem cserélődnek ki... és nem néz a szemembe a gyönyörű szemeivel... stb..stb..
Én elfogadtam, nekik a hivatalokban miért nem sikerül?

Csakazértsem adom fel!

Nincsenek megjegyzések: