2015. május 26., kedd

Mert fel nem adjuk!

Ma is meg lett az eredménye...

1., Apával háziorvos, onnan sebészetre irányítva... ellátták (holnap vissza a háziorvoshoz.)

2., Dani háziorvosát is meglátogattam ha már ott voltunk, a kontroll papírt leadtam, a javaslatokkal, és kiírattam az aktuálisan szükséges minipatikát.

3., Okmányiroda (még mindig a parkolókártya miatt) most a fotózás miatt a gyerek ismét kell, mert az a papír ami a múltkori fotózáson készült nincs nálunk, de amúgy is csak 30 napig -volt- érvényes...
Igen ám, de az igazolás is kellene, ami a MÁK-tól van az emelt családiról... (szép is lenne, ha nem lopták volna el Apa táskáját még anno a Havannán... az összes iratunk benne, mert intézkedni készültünk...) Oké, mivel lehet még igazolni, hogy valóban emelten kapom a családit? Bankszámla kivonat? Amúgy is kell mennem a bankba az aktuális negyedéves támogatást az iskola számlájára betenni, max. kérek egy számlát (amit amúgy nem kértem, mert minek minden hónapban egy felesleges nyomtatványt postázni.. amikor kell (1 hónapnban 1× ingyen megkapom kérésre is).
Közben eszembe jutott, hogy anno kértem én egy ilyen igazolást a MÁK-tól a suliba is kellett... tehát ott megvan másolatban biztosan! HEURÉKA! Úgyis megyünk Daniért a suliba a fotó miatt, hát kérek egy másolatot a másolatról ;-)
Fótózás megvolt, papírok beadva, kérelem kitöltve - az okmányirodába már lassan bérletet veszek :D
2017.05.30.-ig érvényes friss ropogós parkolókártyával jöttünk el.

4., Este még az én Drága Nagyikámtól megörökölt varrógépem is hazakerült végre
(Holnap reggel ismét letakarítom, és kitalálom, hogy hol lesz a legjobb és legméltóbb helye.)

Ezt a napot is megoldottuk ügyesen!
Köszönet érte minden résztvevőnek!

Nincsenek megjegyzések: