2015. május 12., kedd

Nyitott szívből, nyitott ablak ♥

Mai napom is meglepetéssel indult Danit elvitték suliba, Zsebivel megjöttünk a reggeli sétáról... ülök a gépnél, szerkesztem a tegnapi bejegyzést... a kutya ugat, az ablak alatt zörög a fém aknatető...
(gondoltam a tulaj jött leolvasni a leolvasni valókat.. szokott ilyet ;-) ... de most nem!)
...majd az ablak kerete is zörögni kezdett... O.o kinéztem, és megláttam, hogy jöttek a szuper szúnyoghálót felszerelni. :-)

Előzmény:
A Pilisi Anyukák csoportban egy bejegyzésnél, - amiben a szúnyogháló volt a téma - írt Kara Antal kedves felesége Szilvia egy hozzászólást, amiben ajánlotta a férjét, aki már régóta üvegszálas szúnyoghálóval foglalkozik, mert ez hosszabb ideig tart, nem málik szét 1-2 év alatt az ablakon, ajtón.
Írtam Szilvinek, és arra jutottunk, hogy szeretném, ha valamikor eljönne a párja, és megnézné, mit tud kezdeni a jelenleg csak keretként létező szúnyogháló maradvánnyal... Még aznap el is jött megnézni, kiszámolta, hogy mennyi lenne, és abban maradtunk, hogy ha megjön Apa, akkor osztunk-szorzunk és kitaláljuk mi legyen... Kértem Tőle egy névjegykártyát és egy kicsit még beszélgettünk, majd tovább ment a dolgára.
Bejöttem, és nem sokkal később jött az üzenet Szilvitől:
"szia a férjem megcsinálja Nektek ingyen, de csak valószínű jövőhéten, jó?"
Ezt a mondatot többször is elolvastam, mire felfogtam, elhinni pedig szinte még most sem, pedig már az ablakon van!
Nagyon szépen köszönöm, hogy így megleptetek! ♥
Üzenem az összes szúnyognak, hogy: KÍVÜL TÁGASABB! :P

Nincsenek megjegyzések: