2015. október 16., péntek

Akkor megyünk, amikor JÓL ESIK :D

Dani a héten leginkább velem volt itthon, ugyanis 13-án este a fürdésnél azt vettem észre, hogy kissé túl meleg volt a vetköztetésnél... megnéztük hőmérővel is: 38,5°C volt a láza ☹ Igazábol sem a viselkedésén, sem egyéb másban nem volt változás... gyógyszert ha nem feltétlen muszáj, nem adok Neki sem, ahogy magamat sem mérgezem minden szíre-szóra gyógyszerekkel...
Gondoltam megfigyelem reggelig... vacsi és fürdés után sem volt semmi extra, csak egy roham megelőző köhögésféle, de végül abból sem lett roham (Hála Istennek! ♥) Reggelre a láza is csökkent 37,7°C-ra, de így nem küldtem be közösségbe, mikor úgyis itthon vagyok. Sokat játszottunk inkább, énekeltünk, Halász Judit gyógyító Csiribiri koncertjét Dani vidáman, "repkedve" én olykor pityeregve néztük, és énekeltünk. Főztem finom pipihúslevest a gyógyszerek helyett Sétáltunk a szőrösgyerekkel...
Tegnap Zsuzsi elhozta nekünk a pelenkákat is, így végre ismét normális pelenka lehet Dani fenekén, nem az a zacskó jellegű nulla szellőzésű "ha nincs más jó ez is" cucc :P
KÖSZÖNJÜK SZÉPEN ZSUZSI, hogy mindig számíthatunk Rád! ♥
Ma a megrendelt konyhai eszközökért mentünk be a Flórián térre, bár az eső csak nem akarja abbahagyni a munkáját, és öntöz szép szorgosan... Ha már ott volt dolgunk és gyalog is voltunk, hát végre lementünk az aluljáróba is, hogy a méltán híres, sokak által dicsért LÁNGOS - FLÓRIÁN TÉRI ALULJÁRÓ-t felfedezzük. A padon takaró alatt kuporgó Sanyi bácsihoz is odamentem és megkérdeztem, hogy meghívhatom-e egy friss, meleg lángosra? Meglepődött, elfogadta a meghívásom, kérdeztem, hogy milyet szeret? Meleg teát is vettem hozzá és együtt megettük a pultnál a valóban nagyon finom lángosainkat és megittuk a különlegesen finomízű teánkat, majd elköszöntünk. ☺ Nem bántam meg, hogy a személyes átvételt választottam a Pandortex Webáruház oldalán rendelés leadásakor.
Meglepetés tőlem-nekem ;) mert kellenek az apró örömök a mindennapokba! ♥

Ma ismét nagyon pozitív napot zárunk. Hiába áztunk meg hazafelé, a kedvünk semmi sem szegi.
Az új konyhai segítőimmel készülhet a sok finomság, ma egy fahéjas, almás, diós kalácsot próbálok ki, és bízom benne, hogy jól sikerül! ♥ (Ha igen, akkor szerkesztéssel, utólag beteszem a fotót róla)
Ahogy ígértem, szerkesztés: az alma kimaradt, abból inkább pite lesz, hiszen azt is fel kell avatni! ☺

Dani jól van, hétfőn már ismét Virgonc-kodik a többiekkel ez a LÉNYEG! ♥
Köszönöm a mai napot! ♥

Nincsenek megjegyzések: