2015. október 9., péntek

Elégedett és boldog vagyok! :-)

Ma nagyon eredményesek voltunk:

Mivel nincs rá pénzünk (...és ha lenne, sem hiszem, hogy szívesen adnék ennyit érte) de nagyon megtetszett ez a kép, elhatároztam, hogy megcsinálom magunknak a saját verziónkat, ami ugyan nem lesz ilyen nagy, de a mértet nem is annyira lényeges, mint az üzenete ♥ ☺ Utánajártam kicsit és olcsóbban beszereztem néhány képkeretet, már csak a papír kell hozzá, és a nyugalom, amikor végre ismét kreatívkodhatok.
Az ötletadó kép:
(65×52 cm 8990 Ft)

  Hazafelé randiztunk Apával és együtt mentünk tovább a szemerkélő esőben... Ő a Polgármesteri hivatalba, én pedig a bankba az elkészült cserekártyáért, és némi infóért. Kb. egyszerre végeztünk, és a zöldségesnél találkoztunk ismét Bementem míg vártam Rá, mert nyáron is olcsóbb volt náluk az eper, mint bárhol máshol, nem beszélve arról, hogy nem csak szép és illatos, de nagyon finom is VOLT! Mindig szép az árú. Nos a nézelődésem tárgya a krumpli volt (úri nevén burgonya) amiből volt több fajta is 15 kb-os zsákokban... Úgy néztem rá, mint Bendegúz a pénztárcára...
Ha úgy lenne, mint a mesében... és lenne hazaszállítás, de jó lenne otthonra... lenne miből főzni, és nem kéne cipelni a boltból haza... Nosza elhatároztam, hogy egy életem, egy halálom, mit vesztek, ha megpróbálom?
SEMMIT! (Ugyehogyugye!?)
Bementem hát és rákérdeztem, hogy "nem-e lehetne-e esetlegesen"... hogy házhoz hozzák, miután itt kifizetem? És nem fogjátok elhinni... (na jó, lehet, hogy mégis, de nekem nehezen sikerült)
VAN házhozszállítás náluk! Sőt, nem csak nekem, hanem bárkinek!
Komolyan az esélytelenek nyugalmával kérdeztem rá, és olyan kellemes csalódás volt, mikor nem elutasító választ kaptam, hogy alig akartam hinni a fülemnek ♥ ☺ Összeválogattam, hogy miket szeretnék, kifizettem, ami könnyebb volt azt hazahoztam, és Apának jött a telefon közben, hogy mehet a kocsiért (délután ismét megy ki...) így megvártuk a buszt és Ő ment Pestre, én pedig jöttem haza, ahol a kis szőrösgyerek olyan örömtánccal fogadott, hogy azt hittem be is pisil örömében, de szerencsére kivárta, míg séta közben tehette meg (Jól nevelt, okos kis kutyus )

Ahogy hazaértünk Zsebivel a sétáról, az ajtót nyitottam, mikor csöngött a vonalas telefon... Anyukám hívott, hogy jönnek (azért hív a vezetékesen, mert tudja, hogy a mobilt bárhol felvehetem, de ha ezt felveszem tuti, hogy itthon vagyok, ugye milyen praktikus?) Hoztak Daninak 1 csokit, meg egy kicsit beszélgettünk, de sajnos dolguk volt még és el is siettek...

Mikor bejöttem pár perc múlva jött a zöldségszállító a sok finomsággal

Utána Danit is meghozta a betegszállító mentő, vidám, az isiben is jól érezte magát a héten... már csak Apát kell megvárjuk, és teljes lesz a létszám


Szép, és boldog napot mindenkinek! Még, ha szemerkél is az eső, vagy akár esik is! ♥

Nincsenek megjegyzések: