2016. május 25., szerda

Dani ajándéka nekem ♥

Mostanában eléggé hanyagoltam a blogot, de ha nincs miről írnom, inkább nem írok semmit, mert a panaszkodás már uncsi számomra, mindenkinek megvan a maga keresztje és mindenkinek a sajátja tűnik a legnagyobbnak. Inkább kreatív dolgokkal foglalkozom, mint a régen (általánosban, gyakorlati órán és kézimunka szakkörön, mert akkor még voltak ilyen "csacskaságok" is az iskolában...) tanult horgolás, kötés... Vártam egy ideig, kaptam ígéreteket is, hogy megtanítanak horgolni, aztán rájöttem, hogy ez kb. akkor fog bekövetkezni, ha én magam megtanítom magam rá. :D

Tehát nekiálltam és a fantasztikus net segítségével csudajó videókat fedeztem fel, amikből pofonegyszerűnek tűnt a horgolás (mondom tűnt!) azt azért eddig is tudtam, hogy nem minden az aminek látszik... DE! Még szép, hogy nem adom fel! Nem én lennék ☺

Dani olyan ügyesen fejlődik, hogy muszáj volt ma ismét ideülnöm, és megosztani a naplóval néhány csodát
• Először is, szépen segít a vetkőzésnél és öltözésnél már elég régi eredmény, azt hogy a letolt nadrágját leveszi eddig is tudtuk, DE mostanában ha mondom Neki, hogy vetkőzz le szépen, mert megyünk pacsapacsálni(=fürdeni) ... felugrik az ágyra, és tolja le EGYEDÜL a gatyáját, kis segítséggel a zoknikat is leveszi a lábairól ettől elalélok ☺ Megmutattuk a Mamának és a Papának is ☺

• Aztán... kiveszi a kezemből a kanalat ebédnél, hogy ne segítsek, mert Ő akarja fogni... (persze a merítés még mindig valahogy kimarad, és várja, hogy alevegőben ismét megtelik, na ilyenkor azért a kezét irányítva mutatom, és mondom, hogy merítünk... de akkor is olyan boldog, hogy egyedül kanalazhat

• Ma délután mikor meghozták a suliból szokás szerint Halász Juditot hallgattunk, és énekeltünk, ahogy szoktunk, mikoris az almaszósz szövegében elértünk arra a részre, hogy:
"Halálfej Joe, a vén kalóz
Abban szeret csak fürdeni"... Dani repesve az örömtől elkezdte mondogatni, hogy patapatapataaaa és tolta le a gatyáját ☺ egyszerűen imádom, hogy így összekombinálja a hallottakat


• Este gondoltam talán már nem kéne vacsorázni, mivel későn hozták, és akkor elég sokat evett... tévedtem, amit szépen a tudtomra is adott. Nem úgy beszél, mint mi, ez tény, sőt az is lehet, hogy bebeszélem magamnak, de komolyan úgy hallottam, mintha azt mondta volna fekvés, altatás közben, hogy "édesanya éhes adaada" ... ezen úgy ledöbbentem, hogy rákérdeztem, azt mondtad, hogy éhes vagy és enni kérsz? Mosoly volt a válasz ☺ Mondtam Neki, hogy ha szeretnél enni, akkor csücsülj fel, és hozok! Olyan fürgén felpattanni ritkán láttam, mint most ☺ ledobta a takarót magáról, és már magyarázott is Természetesen simán megevett 2 szelet vajas-reszeltsajtos kenyeret, és az innivalóját is mind megitta, (kb. mintha a suliban semmit nem evett volna, pedig tudom, hogy de!) utána már mosolyogva aludt el ☺

Ezt már örömmel írom, mert NAGYON BOLDOG VAGYOK! KÖSZÖNÖM!

Nincsenek megjegyzések: