2016. május 31., kedd

Köszönet mindenkinek! ♥ ☺

Tegnap kissé sokkolt a hír, hogy Danit szeretnék kijelenteni az iskolából, és kínomban ismét a közösség segítségét kértem.
Nagyon sokan ismeretlenül is olyan aranyosak voltak, hogy megosztották, sőt privát üzeneteket is kaptam ismeretlenektől amikben sok jó tanácsot kaptam, hálás köszönetem érte!

Az egyik ilyen üzenetben hallottam a Vadaskertről is, amit a háziorvosunk is javasolt Daninak a vizsgálatokhoz. Meg is írta a beutalót hozzá még tegnap. Sajnos délután már nem tudtam velük beszélni, viszont ma reggel ezzel indítottam a napot! ☺

FIGYELEM! POZITÍV HÍR következik!
• Meghallgattak!
• Megértettek!
• Segítőkészek voltak már telefonon keresztül is!
• SOS-időpontot is adtak HOLNAP reggel 9-re mehetünk Danival!

Nagyon remélem, hogy a kezdeti pozitív véleményem marad is és közösen orvosolni tudjuk Dani problémáját, azaz megszüntetjük ezeket a dühkitöréseket nála, és ismét az a nyugodt, kedves kisfiú lesz belőle, aki volt!
http://www.vadaskertalapitvany.hu

Nincsenek megjegyzések: