2017. május 30., kedd

Apa látogatása előtt és után is - Parkolókártya... személyi... tortúra...

Mivel ma lejár a parkolókártyánk, Papus és Mamácska a sebészet után - szerencsére már olyan jól gyógyul a lába, hogy csak 2 hét múlva kell visszamennie - eljöttek értünk, és bementünk a hosszabbítást elintézni (akkor még azt hittem sikerül) látogatás előtt...
Kiderült a papírok átadása után, hogy nem csak a parkolókártya jár le a mai napon, de Dani személyi igazolványa is lejárT!
Na ez az az irat, amit nagyon ritkán nézegetek, és kb. fel sem tűnt volna, ha most el nem kérik...
- "mintaanyavagyokwazze"... 
Sebaj, egyhelyen intézik, hát egy fotózással a két okmány sitty-sutty elkészül/hetNE, de a személyi igazolványhoz mindkét szülő aláírása szükséges! (Itt kissé kiborultam... gyengék az idegeim mostanság... nem is értem, hogy miért...) A neurológus papírja szintén itthon maradt... ugyanis csak azt vittem el, ami anno a lejárthoz lett kiállítva...

Eleve utálom és nem értem, hogy egy ilyen gyermeknél miért nem lehet egy nyomorult végleges kártyát kiállítani, miért kell ezt is 2 évente ismét igényelni, meg az ápolásit is... meg a közgyógyot... mintha amúgy halálra unnánk magunkat MI szülők...

Segítségként a kedves hölgy lefotózta Danit, hogy legalább már neki ne kelljen ismét bejönni, a kitöltött és Apa által aláírt papírral visszajönni... Sírva jöttem el és mentünk Apához, útközben tuningoltam magam egy "bogyóval", hogy Apa ebből a kiborulásból ne érezzen meg semmit... és mosolyogni lásson

Dani a kocsiban is aludt, a kórháznál Szüleim szuper ötlete volt, hogy nem megyünk be a kórházi parkolóba, hanem a fák alatt keres parkolót, és kiszállnak a kocsiból Danival, és a játszótérre mennek kicsit sétálni Vele, ahol mozog a levegő is, és talán nem unatkoznak addig, míg Apához bemegyek 
Ma végre nyugodtabban tudtunk beszélgetni Apával, csupa jót mondtak Róla, és Ő is jobban van, egyre kevesebb cső lóg Belőle... egyedül ette meg a joghurtot is segítség nélkül, csak a tetejét vettem le a pohárnak, nem engedte, hogy megetessem, mert megakarta mutatni, hogy megy segítség nélkül is! Ma már negyed órát ültették az ágyszélén, párnákkal körülvéve, de kapaszkodnia kell két kézzel... Azt mondta nagy fájdalom volt, de aztán kapott gyógyszert vénásan, meg egy kicsit kimozdították a kötözött lábát, és utána már jó lett... Kapott 2 adag vért is... és megkértek, hogy vigyek be Neki egy speciális testápolásra használatos gélt:
MEDIFLEUR FELFEKVÉST MEGELŐZŐ GÉL XXL 300ml
- amit bent is használnak -
...úgyhogy holnap ezt is be kell szereznem valahonnan! (Állítólag a Rossmannban is lehet kapni a sarkon... bár én rákerestem az online felületen és nem találtam...)

Ezeket a beszerzési helyeket találtam a neten:
2.993 Ft internetpatika.hu  
2.666 Ft eletmodabc.hu       
3.293 Ft biosziget.hu         
2.720 Ft pharmaplaza.hu   
2.911,01 Ft herbahaz.hu  (ez az ár atért izgalmas nem?)
2.790 Ft joegeszseget.hu   
2.925 Ft aranyhajo-patika.hu 
2.751 Ft egeszsegplazabudapest.hu 


Apa azt kérte többet vegyek belőle, mert nagyon fogy...
Más ajándékot terveztünk a házassági évfordulónkra 
...de ember tervez... aztán alkalmazkodik a változásokhoz...





Hazajöttünk Danit kivettem a kocsiból, és Mamácskával itthon maradtak, míg Papussal visszamentünk a járási hivatalba, már az aláírt papírral és az aktuális neurológusi lappal... szerencsére nem voltak sokan előttem, és viszonylag hamar végeztünk, a kedves hölgy nagyon segítőkész és megértő volt, Dani kapott ideiglenes személyit és vadiúj parkolókártyát (újabb 2 évre). A személyit kb. 2 hét múlva készítik el, amiről sms-ben kapok jelzést.
Hazajöttünk és egy kis szusszanás után a Drága Szüleim haza is mentek, mert Papus éjszakára ment dolgozni (nyögdíjkiegészítő foglalkozásként) és előtte egy picit szeretett volna pihenni is.

Nem tudom mi lenne velünk nélkülük, remélem a Jóisten még nagyon sokáig engedi, hogy velünk legyenek! ♥ 

Dani este többször is dühöngött, szerintem néha Ő sem tudja, hogy miért... de leginkább az lehet az oka, hogy nem tudja magát sehogyan kifejezni, pedig nagyon szeretné...
Enni nem akart, pedig látszott rajta, hogy éhes... de nem arra, amit kapott(?) Vacsira főztem Neki levest, abból viszont 2 adagot is megevett, 1 órás szünettel 
Ma már nem maradt olyan sokáig ébren... (2 körül aludt el...)
Még nem tudom, hogy holnap miként jutunk be Apához, de ma már nem mertem neki igérni a holnapi napot... csak annyit mondtam, hogy megpróbálunk bejönni, ha sikerül jövök, ha nem akkor is szépen gyógyuljon, és tudja, hogy nagyon sokan szeretjük és imádkozunk a gyógyulásáért! ♥ 

Nem akar IDE hazajönni, azt mondta... mert tudja, hogy ebben a lakásban nem tudnám gondozni, nem férne el sehol, nem tudnám fürdetni, keskenyek az ajtók, a közlekedőben Dani széke is alig fér el... a zuhanytálcához, WC-hez pedig esélye sincs bejutni...
Nagyon komolyan gondolkodnom azon, hogy hova tudunk költözni innen, ami alkalmas lesz a most már két kerekesszékesemnek is... minden szempontból!
Apa nagyon erős, és akaratos, tudom, hogy most sem hagyja el magát és minél több dolgot akar egyedül önálóan megcsinálni... csak abban kell segítenem, amit fizikailag képtelen megoldani egyedül...
MUSZÁJ találnom egy megfelelő lakást, vagy kis házikót a Családomnak, amit még fizetni is tudunk!

Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések: