2014. december 15., hétfő

Hihetetlen, de mégis igaz! ツ

Azt sem tudom,hol kezdjem, hogy semmit ne hagyjak ki ツ
Fantasztikus érzés az a SZERETET áramlás, ami mostanában körül vesz minket.

Mindenkinek NAGYON KÖSZÖNÖM a sok-sok megosztást,az albérlettel kapcsolatban.

Barbi Barátnőmnek a saját két nagy fia mellett is van energiája arra, hogy levegye a vállamról azt a terhet, amit a sok beszerző út jelentene.
A házhoz szállításokat is, és különösen a legutóbbi "pizsi-party"-t KÖSZÖNÖM SZÉPEN! 

Kedves Barátnőmnek, Áginak köszönöm a gyors segítséget határon túlról - már nem először bizonyította, hogy nincs olyan távolság, ahonnan a segítség ne lenne megoldható!
Mostani segítsége: egy használaton kívüli SIESTA volt az Édesanyjánál, mikor meglátta, hogy nincs fűtésünk, felajánlotta, hogy menjünk át érte és a bontatlan, tele palackot is vigyük el hozzá!
KÖSZÖNÖM Áginak és Dóra-néninek is! 

Édesapám át is ment érte,elhozta nekünk, sajnos azonban a kályha őrlángja nem működik. Megnézettem szerelővel, aki azt mondta rá, hogy a palackot szedjem ki belőle, mert az használható, a többi része sajnos nem javítható,mert a biztonsági részt kéne cserélni, amire nincs lehetőség...
Mit mondjak? Itt azért elkeseredtem, hogy hiába a jó szándék, ha a kályha mégsem melegít...

Kiírtam a bánatom, és szinte azonnal jött egy felajánlás Anikótól, hogy Nekik van olyan kályhájuk ami működik, és el is hozzák nekünk szívesen. Nem csak kályhát kaptunk,de még egy Mikuláscsomagot is! Meleg lett szinte azonnal a lakásban 
KÖSZÖNJÜK az egész Családnak!

Zsuzsival és a Szüleimmel elmentünk megnézni egy szép kis házikót Piliscsévre, amit Kriszta kínált fel nekünk megtekintésre, (és ha megfelel bérlésre) ... de sajnos annyira messze van, hogy kocsi nélkül nekünk onnan képtelenség bejárni :/ Illetve az udvara is elég lejtős, meg az utca is... Pedig fürdőkádas, padlófűtéses! :'(
Azért a lehetőséget KÖSZÖNJÜK, nagyon sajnálom, hogy nem Vörösváron van!

Emesétől egy könyvet szerettem volna megvenni Daninak TÉLI MESE címmel. Beszélgetésünk alkalmával szóba került a forgószékem állapota, a vége az lett, hogy a könyv mellé azt is megkapjuk, ráadásul ajándékba! Ha más nem lesz aki segítene a szállításban, akkor valahogy eljuttatja Ő hozzánk.
KÖSZÖNJÜK SZÉPEN! ツ

Hajni közben írt nekem, hogy igaz, Neki nincs kiadóalbérlete, de nagyon messze hordja a kisfiát iskolába, mert számára is speciális suli szükséges. Érdeklődött a Virgonc felől, én pedig boldog voltam, hogy végre ismét én vagyok, aki valamiben tud segíteni, és minden létező infót megadtam Neki, hogy elősegítsem a találkozásukat! ♥ Számunkra a Virgonc SZUPER JÓ! 
Reméltem, hogy Nekik is az lesz! És ami még fontos: KÖZEL!
Mivel Ő is kérdezte, hogy tud-e valamit segíteni? Solymárról... ezért megkérdeztem,hogy befér-e Hozzá a könyv, és a forgószék? BEFÉRT! Elhozta nekem a sulis látogatása után. Sajnos nem oldódott meg a közeli iskola számukra, mivel az Ő kisfia szerencsére jobb állapotban van, így számára ez a közösség nem megfelelő. Szomorú volt nagyon, és én is sajnáltam,hogy továbbra is sokat kell utazzanak. De tudjátok milyen vagyok! Rávilágítottam a dolgok szebb oldalára! Örüljünk annak, hogy kilóg a sorból, mert egészségesebb! ツ ♥ 
Örülök, hogy megismerhettük egymást! És a szállítás is nagyon nagy segítség volt.
KÖSZÖNÖM SZÉPEN! ツ

Márta is megkérdezte, hogy miben tudna segíteni? Solymárról elhozná azt a mesekönyvet, amit Daninak szerettem volna megvenni. Azt már közben megoldottuk, de megköszöntem Neki a szándékot is, mert tényleg nagyon jó érzés, hogy vannak ilyen Emberek!  Kérdezte, hogy esetleg akkor másban? Bevásárolni készül, és utána dolga van Vörösváron, ha gondolom... gondoltam, mert rétesliszt és tojás nem volt itthon,az itteni bolt meg igen drága. :/ Nagyon örültem, hogy nem kell elbuszozni (500.-ért) a bevásárlóközpontba. Mikor megérkezett a csomaggal, nem engedte kifizetni...
Nagyon aranyos kis manója az ölében,kedvesen elbeszélgettünk kicsit,de mennie is kellett a dolgára.
KÖSZÖNÖM Nektek is a bevásárlást és a segítséget! ツ

Hajni kirakott egy nagy tepsit, amire régen vágytam - jóóó... lehet kinevetni, és azt mondani, hogy akkor miért nem vettem meg eddig(?) ... mindig volt más,ami fontosabb. Ingyen elvihető kategóriában azt gondoltam nem hagyhatom ki a lehetőséget, amiről köztudott, hogy csak egyszer kopogtat! Mint kiderült a szomszéd utcában lakik, így el is hozta nekem egy babakocsizós, tesóért az óvodábamenős, sétálás alkalmával. Közben azt az ötletet is felvetette, hogy mi lenne,ha nem csak plakátolnánk, és neten keresnénk, hanem megkeresném vele a vörösvári újságot is? Nagyon jó ötlet!
Miért? Sok ember nem böngészi a netet, de szívesen olvassa az újságot. Esetleg idősebb, egyedül él, vagy a fiatalokhoz költözött és üresen áll a házikója, és kölcsönösen tudnánk egymásnak segíteni.
Pl. Ő nem lenne egyedül, mi nem lennénk ebben a penészes, zuhanyzós lakásban, bevásárolhatnék Neki... stb, és mindenkinek jó megoldás születhetne.

Délután átjött Kriszti is és hozott egy flakon SAVO-t is magával (meg 2 lekváros sütit is,amit csak este vettem észre), hogy a penészt megszüntessük a lakásban. Nos, nem hiszek a reklámoknak... legtöbb csak mese... Ez a szer is úgy van reklámozva, hogy már az első alkalommal is hipp-hop eltűnik a penész... cöcöcö... na perszeee, mint a mesében mi? Ennek tegnap szemtanúja is lehettem! Bár én sem hittem a szememnek! (Már bánom, hogy nem fotóztam előtte-utána képeket...)
EZ A CUCC NAGYON OTT VAN A SZEREN! Döbbenetes, hogy csak pár puffantás a penészes foltokra a falon, és nyoma sincs a penésznek! Tisztaság illat, fehér falak! Csodaszép!
ÖRÖK HÁLÁM Krisztinek érte! ツ
Most csak abban reménykedem, hogy a kissé szétszórt fejem nem hagyott ki senkit sem!
Ha mégis kimaradt volna valaki, akkor elnézést kérek, és pótolom! Szeretettel ölellek Benneteket!
Fantasztikusan jó érzés az, hogy vagytok nekem/nekünk  ツ

Nincsenek megjegyzések: