2014. december 16., kedd

Meglepetééés! ツ

Tegnap este becsengetett hozzánk egy helyes fiatalember, kezében egy papírral, hogy ha megengedem, akkor behozna pár dolgot... Azt sem tudtam mit mondjak hirtelen ツ a Solymári Vöröskereszt adományát hozta el, mint önkéntes, - ahonnan már eddig is sok segítséget kaptunk, amit ezúton is szeretnék megköszönni! - mert a gyűjtéséből mi is részesültünk.

HÁLÁS KÖSZÖNETÜNK az összes önkénteseknek és minden adakozónak! ツ

Már ettől is nagyon boldog voltam,de nem volt vége...
A rengeteg élelem mellé még behozott egy szép kis fenyőfát, hogy Karácsonyfa lehessen belőle amit Ő, mint a  Szóda-Richtár SE elnöke adott át, ezzel kívánt nekünk szép Karácsonyt!
KÖSZÖNJÜK az egyesületnek, és Áldott Ünnepet kívánunk mi is!  
A fenyőfát ki is vittem, nehogy túl meleg legyen neki a lakásban 
Az asztal jobb...
... és a bal fele 
Próbáltam egyben is,de nem tudok olyan messze menni tőle, hogy minden látható legyen a képen 
Este még a radiátorok is melegek lettek! (Most mondja valaki, hogy csodák nincsenek!)
Azt hittem csak képzelődöm, hiszen senki nem volt itt megjavítani, vagy megnézni mi lehet a gond vele, de reggel is meleg lakásban ébredtünk ツ 

Így már biztosan nekünk is szép Karácsonyunk lesz! ツ 

Nincsenek megjegyzések: