2014. december 23., kedd

Nem várt ajándékok ㋡

Az úgy kezdődött, hogy december 20-án a következő felhívást olvastam:

"Kedves Anyukák, Apukák, Barátaink és Követőink!

A képen lévő játékok december 21-én délelőtt 11 órától, délután 14 óráig INGYEN elvihetők a Heidi Óvodából! Amíg a készlet tart!

címünk: Heidi óvoda, Pilisszentiván, Szabadság út 219. (tornaterem)

Kérlek osszátok meg ezt a bejegyzést, hogy minél több RÁSZORULÓ családhoz eljusson ez a hír! Köszönjük!"

Persze Szentivánra nem tudtam volna átjutni,ezért a megosztásomhoz kiírtam egy kérdést, hogy ki tudna minket (Danit a kerekesszékkel és engem) átvinni?
Nagyon hamar egy Anyuka írt is, aki már korábban is sokat segített, hogy ha más nem jelentkezik, akkor Ő nagyon szívesen segít átvinni, de kirándulást terveztek, és nem tudja a pontos időpontot még... majd ír, ha mehetünk. Írt is reggel, hogy a hideg idő miatt hamar vissza is jöttek a kirándulásról, és ha szeretnék menni, akkor negyedórán belül itt van értünk. ㋡
Neki is mondtam, hogy elment tőle a kedvem. Aki valóban rászorul, az vagy nem értesül róla, vagy nem jut el érte...
Végül a megosztáshoz érkező hozzászólásokat olvasva arra az elhatározásra jutottam, hogy ha van segítségem, ha nincs, lemondok erről a lehetőségről.
Azért bízom benne, hogy akik elmentek és elvitték az összes játékot (11:04 kor már nem volt semmi!), azok is jó helyre vitték, és sok örömöt okoztak azoknak a gyerekeknek, akiknek amúgy nem jutott volna semmi a fa alá.
Mi épp elég segítséget kaptunk mostanában,amit az ételre nem kell költenem, abból tudunk venni ajándékot Daninak. ㋡

Szép lesz a Karácsonyunk, hiszen lett fűtésünk is (csak víz kellett a radiátorokba, amit szeptember óta mondtam a tulajnak...) így meleg otthonunk lett, együtt leszünk, enni is lesz mit. Ennél többet várni már telhetetlenség lenne! ㋡

23-án eljött hozzánk a Heidi óvoda, képviseletében  Marcsi és Tibor, akik nem csak Daninak hoztak ajándékba egy játék szintetizátort, de még mi felnőttek is kaptunk meglepetést a fa alá ㋡


Nincsenek megjegyzések: