2017. február 8., szerda

A NAGY nap!

... avagy irány újra az iskola! ☺

Dani reggel szépen, magától ébredt időben, mosolyogva készülődtünk, szokás szerint segített az átöltözésnél Megjöttek érte a betegszállítók, és gond nélkül vitték be a suliba. (Eddig jó!)

Kihasználva a "szabadságom", délelőtt végre eljutottam a fogászatra, ahol kihúzták a nyár óta fájdalmat okozó bölcsességfogam.

Onnan be a suliba, Dani régi kerekesszékével - ami reggel nem fért a betegszállítóba.
Nem volt túl jó a hangulat... Mivel fogászat előtt már telefonált a vezetőnő, hogy gondok vannak Danival, ezért felkészültem rá, hogy mi vár ☹ megütött nem is egyszer, nem is egy gondozót, ordítozott a szőnyegen, kiugrált a benti kocsiból... ☹ azt mondták, hogy semmi javulást nem tapasztalnak... ☹ Szomorúan jöttem el és azt beszéltük meg, hogy ha a saját székével is ilyen zizi marad, akkor telefonálnak és megyek érte...

Hazafelé elmentem a patikába az új tesztelendő pelenkáért (sajna ez sem jobb minőség, mint az elődei...) Nem is értem, hogy ha van egy jó minőség, azt miért kell megszüntetni? A gyártónak ebben mi a jó? ☹ Most sorra teszteljük 1-1 csomaggal, hogy mi lehet az utóda, az egyikhez nincs beszállító... a másiknak nincs gumizása... a harmadik olyan, mint egy műanyagzacskó... és ez is...áá, asszem ez nem az én napom ☹

Majd a postára feladni az elkészült horgolásokat Na jó, ez legalább pozitív a mai napban!
(Bár a posta árai...brrr - legközelebb futárral küldöm a csomagot)

Délután többször is telefonáltam, hogy mi a helyzet Danival, végül azt mondták, hogy a nap hátralévő részében kezelhető(bb) volt. Pár napig még próbálkozzunk, hátha

Itthon semmi gond nem volt, kacarászott, játszottunk, vacsi után pancsizott és szépen, időben, mosolyogva aludt el mellettem


Nincsenek megjegyzések: