2014. november 5., szerda

Érdekes felfogása van a tulajnak

Ma itt járt a tulaj, természetesen nem hozta a számlákat, hogy megtudjuk beszélni mégis miként számolta ki ezt a "csepp kis" rezsit a múlthónapra...
De azt mondta, hogy mivel általány díjat fizet a fűtésre, ezért hiába hozza nekem ide a számlákat, azon nem az az összeg van, amit nekem fizetni kell... ő az órákat nézi és a fogyasztást számolja. Így mivel csak én kértem a fűtést, ezért csak nekem kell fizetni érte, a felső lakóknál levannak zárva a radiátorok... (Ezt ki látta? minden este itt volt és ellenőrizte, hogy nekik nincs fűtésük? Én ugyanis felmentem és beszélgettem az egyik lakóval aki megerősített abban, hogy náluk is volt 1 hétig fűtés, de azóta semmi)
Ráadásul kitalálta a tulaj, hogy nem csak 1 hétig volt fűtés, hanem 2 hétig...
A villanyszámlára azt monta, hogy az ő szülei is kertes házban laknak és nem használnak mindent de náluk is 16-17 ezer forint a villanyszámla. (Amihez nekem szintén semmi közöm, mert nem vagyok ott és nem látom mit használnak, mit nem, csak annyit tudok, hogy fagyasztóládáik is vannak.)
Most azt mondta nézzünk másik lakást, mert ezt  arészt lezárja a jövő hónapban már nem lesz fűtésünk... Micsoda változás lesz :D most sincs :D Kicsit olyan vele "beszélgetni" mintha héberül beszélnék, és nem értené amit mondok... Bár az is lehet, hogy simán csak nem akarja megérteni, mert végighallgatni sem képes a beszélgető partnert, csak löki a szövegét amit én mondok azt végig sem hallgatja, így persze nehéz megérteni...
Kezdem azt érezni, hogy ezt csinálja minden lakóval, kiadja a lakást úgy ahogy van, megígéri, hogy javítva lesznek a hibák, majd az első hónap irreális rezsijétől mindenki dob egy hátast, és menekül, mintha égne a ház, pedig nem ég, mert akkor érezném, hogy meleg van...
Így is lehet... elkérni a kaukciót előre, ha nem tetszik a maas rezsi, akkor így jártál... nézz másik lakást magadnak, a lényeg, hogy így benyelt 2 hónapot a fűtés nélküli lakásra... azt kell mondanom, hogy okos asszonyka... ezzel ugyanis kifizetteti az éppen aktuális balekkal (jelen esetben velünk) az egész ház rezsijét .. a felső szinten lakókkal kedvesen keveset fizettet a sörözőnek szinte ingyen van a rezsije ;-)
A felső szinten lakók a stabilak az alsó 2 szobás lakás lúzerei pedig 1-2-3 hónap cserével fizetik mindenki helyett a rezsit... GRATULÁLOK!
Szerintem nekem is kéne egy ilyen ház :D Egész jól megélnek belőle...


Nincsenek megjegyzések: