2014. november 23., vasárnap

FELHÍVÁS - keringőre! ♥ Álomház(unk) ツ

Ma ismét voltunk "háztűz nézőben" a Szüleim segítségével (mivel Nekik van kocsijuk...) ツ
Végre megtaláltuk a számunkra minden tekintetben ideális otthont Már csak (na jó ez az "csak" eléggé erőteljesen idézőjelben értendő ám!) festeni kell, a laminált padlót letenni az egyik szobában és felcsiszolni a régit a másikban, asztalossal a konyhában leszabatni a munkalapot és összerakni a szétszedett konyhabúrort, NAGYON KITAKARÍTANI és lehet is költözni ツ

MOST van itt az ideje annak, hogy a tettek mezejére lépjek, és mindenki mást is segítségre hívjak magam mellé, aki tud és szeretne nekünk segíteni ebben a munkában. Innen ugyanis mielőbb ki kell költözzünk, hogy a következő bérlőnek már normális lehessen a fűtése (...ha kiköltözünk szétverik a falakat és átnézik a rendszert).
Nekünk pedig gyalog is közel legyen a suli! Hiszen ez a lényeg! Olyan boldog vagyok, hogy madarat lehetne velem fogatni, de nem akarom korlátozni a madarakat sem a mozgásukban ツ

Most biztos össze-vissza írok mindent... lehet, hogy kissé zagyvaságnak tűnik, de nézzétek el nekem! Nagyon boldog vagyok  Köszi ツ

Olyan házat találtunk, amilyet megálmodtam, elképzeltem, hogy szép, barátságos házunk lesz, és ma megnézhettük azt is, hogy hol van. Olyan konyhája van, ahol 2 tálcás a mosogató! (micsoda luxus igaz? ) Az étkező is bőven elfér, és a fürdőszobába is simán megy be a kerekesszék, ugyanis az előző lakója is kerekesszékes volt... igaz itt is zuhanyzó van, de nem zuhanytálcával... padlóösszefolyót sem spórólták ki a járólapból! Sőt, még a bejárat is akadálymentesített!
(El sem mertem hinni, pedig láttam is!) ツ
Szép zöld hátsó kert, ahova nyáron még egy hatalmas medence is elférne, na abban aztán úszkálhatna a kis "halacskánk" (Dani )
Télen viszont nagy hóembert is építhetünk ツ
Annyira szeretnék úgy felkelni OTT, hogy reggel felöltözünk, és átsétálunk az iskolába Danival ツ

Ez az új CÉLja az életünknek!
Aki elég erősnek és segítőkésznek érzi magát erre a feladatra, kérem, hogy jelezze nekem, akár
e-mailben: marosvolgyicsalad@gmail.com
vagy telefonon: 06-30-20-20-110
esetleg facebook üzenetben: https://www.facebook.com/krisztinaaaaaa
KÖSZÖNÖM SZÉPEN ELŐRE IS, hogy számíthatok Rátok! ツ

Itt is szeretném megragadni az alkalmat, hogy MINDENKINEK megköszönjem a segítségét, a megosztásokat, a privátban adott megerősítéseket, a személyes találkozások alkalmával nyújtott támogatásokat, az anyagi segítséget, bármennyire kevésnek is érzitek/mondjátok, nekünk a kicsi is számít!
Néha elég egy közös esti séta... néha egy közösen elfogyasztott tea... beszélgetések... ezek nekem sokat jelentenek Örülök, hogy vagytok nekünk!
Fogadjátok hálás köszönetem! ツ




Nincsenek megjegyzések: