2014. november 3., hétfő

Néhány lehetőség ✔


Ma ismét telefonáltam az önkormányzatba, a szociális bérlakásokkal foglalkozó hölgynek. Meg is lepődtem, hogy végre elértem, de sajnos semmi jót nem mondott... A bérlakások már lakottak, és a bérlőkkel sok a gond, ezért az üresedő lakásokat nem adják már ki, csak eladásra kínálják fel. Jelenleg 1 ilyen üresen lévő bérlakásuk van. Ami számunkra akkor sem lenne megfelelő, ha valami csodával határos módon meggyőznénk a polgármestert arról, hogy megvenni ugyan nem tudjuk, de szívesen bérelnénk hosszútávon. Az albérletek helyett nekünk ez lenne az ideális megoldás.

Ez az egy lakás azonban tetőtéri, lift nélküli házban... ugye nem kell mondanom, hogy miért nem próbáltam tovább a polgármestert is elérni ebben a témában?!


↑ ... fel is út, le is út ... ↓

❉ • ❉  • ❉ • ❉ 

A családsegítőnél is érdeklődtem, hogy a múltkori látogatásunk óta esetleg találtak-e valami olcsó ámde mégis lakható albérletet? Vissza is hívott a kedves kis hölgy, hogy talált valamit, de sajnos telefonon nem érte el a hirdetőt, azért én próbáljam meg később, hátha... Naná, hogy próbáltam! Olyan szinten, hogy elsőre felvette az úr a telefont és kiderült, hogy a mögöttünk lévő utcában van, így gyorsan meg is néztem. Szép nagy konyha és ebédlő egyben 2 óriási ablakkal, a ház sarkában van a konyha, így 2 oldalról ablakos, világos, szuper konyhapult, gáztűzhely... A konyha és a szoba közti falban a kandalló melegíti a lakást, ami fával üzemeltethető... A fürdőszoba 2× akkora, mint a jelenlegi (ha nem 3×), mosógép is kényelmesen elfér benne, fürdőkádas, WC-s...
50.000.- rezsivel! (kábel TV, és minden benne) csak a fűtést kell külön megoldani a kandallóval egyénileg.
Ugye milyen szépen hangzik? És csak 1 hónap kaukciót kér! :-)
Szerintem is csodálatos ♥
LENNE!
Ha a ház bejárati ajtaja ... kb. 9-10 lépcső megmászása nélkül lenne elérhető... így számunkra élhetetlen.
❉ • ❉  • ❉ • ❉ 
Azért sem adom fel!

Nincsenek megjegyzések: